Zomervakantie | Sommerferien 2018

8 juli 2018 - Abcoude, Nederland

Welkom op onze reisblog. Van 4 augustus tot 28 augustus gaan wij op vakantie naar de USA. Wij starten met een paar dagen New York en vliegen dan door naar L.A. Vanuit L.A. maken wij een rondreis met een huurauto. Wij gaan een stukje het binnenland en de bergen van California in: naar Seqoia Park en Yosemite.Dan verder naar San Francisco. Via de kust gaan wij van San Francisco terug naar L.A. en San Diego. Wil je op de hoogte te blijven van onze reis. Kom dan snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s

Willkommen auf unserem Reiseblog. Vom 4. August bis 28. August verbringen wir unseren Sommerurlaub in den USA. Wir beginnen in New York und fliegen nach ein paar Tagen weiter nach L.A. Von L.A. aus machen wir eine Rundreise mit einem Mietwagen. Zunächst etwas ins Inland zum Yosemite Park und dann weiter nach San Francisco. Von San Francisco aus fahren wir entlang der Küste wieder zurück nach L.A. Möchtest du von unserem Abenteur auf dem Laufenden bleiben? Komm dann bald zurück und entdecke unsere neuesten Reiseerlebnisse und Fotos.

1. Ma:
    25 juli 2018
    Leider gibt’s im Josemite Park auch Probleme mit Bränden, es gibt schon teilweise Sperrungen - Aufgepasst!!!! Und früh genug die Route ändern.
  2. Anke:
    7 augustus 2018